جملات پ ن پ قسمت دهم


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : 9 آذر 1394
بازدید : 181
نویسنده : جاذبه وب
دائم خمیازه می کشم ... میگه: خوابت میاد ؟

میگم پـَـ نـَـ پـَـ همین که دهنمو وا می کنم یه چیزی بهت بگم یادم میره !!!


چک و دادم به کارمندمون میگم برو این چک رو بخوابون. میگه تو بانک؟!!! می گم پـَـ نـَـ پـَـ چک بخوابون تو گوش رئیس بانک


 زنگ زدم تاکسی تلفنی میگم کد 89 هستم ماشین دارین ؟ میگه: بله میخوایین؟ 

 پـَـ نـَـ پـَـ میخواستم بگم خوش به حالتون که ماشین دارین ما نداریم



  به مامانم میگم فردا می خوام روزه بگیرم. میگه: سحر صدات کنم؟

 پـَـ نـَـ پـَـ سپیده رو بیشتر دوست دارم، سپیده صدام کن!!!


دیشب خواهرزادم خیلی گریه می کرد، نمی ذاشت بخوابم به مادربزرگم گفتم یه قصه براش بگو تا آروم شه دیگه. گفت: مثله قصه ی شاه پریـــــــون!!!  گفتم پـَـ نـَـ پـَـ قصه هفت دراکولا در شب تعریف کن که دیگه اصلا نخوابه



با سرعت پیچیدم جلو یارو

 مامانم از آیینه نگاه میکنه میگه: یارو دستشو اورده بیرون،یه چیزایی میگه! یعنی داره فحش میده؟ گفتم پـَـ نـَـ پـَـ داره ازم تشکر و قدردانی می کنه



خانومه با ماشین ۲۰۶ زده به تیر چراغ برق، ماشین نصف شده!

 به افسر میگه: من مقصر شناخته می شم؟  افسر: پـَـ نـَـ پـَـ علت حادثه انحراف به چپ تیر برق بود ایشون مقصرن



به یارو میگم قالپاق پراید هم دارین؟ 
می پرسه: ماشینت پرایده؟
گفتم پـَـَـ نــه پـَـَــــ لامبورگینیِه قالپاق پراید میندازم یه وقت ریا نشه!!!


مامانم تو آشپزخونه سوسک دید یه جیغ بنفش کشید، بهش میگم ازش ترسیدی؟میگه: پـَـ نـَـ پـَـ فکرشو نمیکردم وسط هفته اینجا ببینمش سورپرایز شدم


رفتم نونوایی با زبان شیرین آذری میگم: حاجی بِش دانا بَربَری خاشخاشلری وِر.

میگه سَن ترک سَن؟

میگم: پـَـَـ نــه پـَـَــــ لُرم،  آپگرید شدم


مطالب مرتبط با این پست :

می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








به وبلاگ من خوش آمدید

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان جاذبه و آدرس webattraction.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






RSS

Powered By
loxblog.Com